Comunitats

Entre les funcions que realitzem en les Comunitats de Propietaris, volem destacar les següents:

  • Inscripció de la finca a la Delegació d’Hisenda corresponent i realització dels tràmits necessaris per a aconseguir la concessió del seu NIF. Emissió i gestió de cobrament dels rebuts corresponents al Pressupost ordinari com extraordinari. 
  • Control i pagament de totes les obligacions econòmiques de la Comunitat de caràcter periòdic i regular, així com unes altres de caràcter excepcional que la Comunitat ens encomani, i que seran autoritzades pel president de la Comunitat a fi de mantenir un correcte funcionament de tots i cadascun dels serveis de l’immoble.
  • Constitució de Comunitat, per a aquelles finques que el requereixin.
  • Legalització del Llibre d’Actes de la Comunitat.
  • Liquidació anual de despeses i ingressos, detallant tots les despeses, agrupats per partides, i distribuïdes en funció dels corresponents coeficients de repartiment, i detallant els ingressos pels diferents conceptes d’emissió, amb esment dels saldos individualitzats resultants, enviant còpia a tots els propietaris.
  • Elaboració del Pressupost anual de despeses.
  • Confecció de les convocatòries a Juntes Generals, Ordinàries i Extraordinàries; amb assistència a aquestes Juntes de personal especialitzat de VM3 Fincas, S.L.
  • Redacció i enviament, a tots els propietaris, de les actes de les Juntes de la Comunitat i transcripció al Llibre d’Actes.
  • Disposem de mitjans tècnics i humans per al manteniment i conservació que pugui necessitar la seva Comunitat, igualment, sol·licitarem i tramitarem tot tipus de pressupostos per a les obres a realitzar en l’edifici.
  • Gestionem la tramitació de sinistres, que puguin esdevenir en la seva Comunitat, amb la companyia asseguradora de la Comunitat, realitzant un seguiment continu, fins a la seva total resolució.

I en general qualsevol altre servei relacionat amb el bon funcionament de la seva comunitat.